YETMƏSƏN HƏQQİNƏ ƏYƏR HƏR ZAMAN,ÇƏK ƏLİN DAYAN,ÇƏK ƏLİN DAYAN
2008 1 MAY (87.2.10) İŞÇİ GÜNÜNDƏ ETİSAB,TOPLANMA VƏ İŞ AVAŞLATMA BAŞ VERƏCƏKDİR.
1387.2.11 (1 May 2008) tarixində işçi günündə bu qonularda (mevzularda) itirazlarimizi göstərəcəyik:
1-İran islam hakimiyəti tərəfindən müqərrər olunmuş ən az ücrətə (həddeqəlle dəstmüzdə),işçilərin müaşinin (huququnun) aylarca ödənməməsinə,özəlləşdirməyə(xususi saziy-ə) və işsizlərə heç kimsənin sahib çixmadiğina itirazimizi bildirəcəyik.
Bu itirazlari bildirmək için müxtəlif şəhərlər və müxtəlif iş yerlərinin durumundan(şərayitindən) asili olaraq bu fəaliyətlər yerinə yetirilməlidir:
1- İş idarələrinin (idareye kar) çevrəsində(ətrafindaƏ ya imkan olmazsa iş yerlərimizdə göstəri (təzahürat) toplaşma(təcəmmo) edəcəyik,bunlarin heç birisinə imkan verilməzsə yavaş işləyib və iş yavaşlatma təriqilə öz itirazimizi bildirəcəyik,bu iş yavaşlatma bir saatdan,bütün iş gününə qədər uzatila bilir.
2-"Xane-ye kargər" və hukumətə bağli olan bütün işçi orqanlari tərəfindən bərpa olunmuş toplaşmalari İran islam rejimini öz əleyhinə çevirib siyasi sloqanlar(şüarlar) atacayiq,Türk dilində şüarlarimiz: AYİLİN YİĞİŞAQ ŞURA QURAQ,ŞURA QURAQ_AZERBAYCAN İŞÇİSİ,ÖZGÜRLÜGÜN BAŞÇİSİ_GÜNAH HÜKÜMƏTDƏDİR İŞÇİ NİYƏ BƏRDƏDİR?_HÜKÜMƏTƏ HƏR GƏLƏN OĞURLAYİR İŞÇİDƏN_YETMƏSƏN HƏQQİNƏ ƏYƏR HƏR ZAMAN ÇƏK ƏLİN DAYAN,ÇƏK ƏLİN DAYAN.
3- Bütün düyada bu gün (1 May) işçi bayrami başliğila dolayi tətildir,buradada bu gün əməldə tətil olunmalidir.
Bu hərəkətlərin xəbərini işçilər,işsizlər və iş yerlərinə telefon,E-mail,broşür,sitələr və başqa təriqlərlə işçilər habelə əməkçilərə yetirin.
1 May dünya işçilər günü, iş yavaşlatma-itiraz habelə itisab günümüzün başladiği gündür.
AZƏRBAYCAN ŞURALAR MÜCADELESİ
(Lütfən bu çağrini sitələrinizdə yayin)
Friday, April 4, 2008
Monday, March 31, 2008
TƏHLİL VƏ PROFİLİMİZ
TƏHLİL VƏ PROFİLİMİZ:
İran islam hakimiyətinin analizi:
İran islam hakimiyəti sistemini analiz etməklə yanaşi qeyd etmək lazimdirki bu rejim "Bonapartistik" rejimlərdən sanilir.
"Bonapartistik" rejim nədir?
"Bonapartistik" rejimlərin bulunma qaynaği,bir toplumsal kriz dönəminin sonucu sanilir.Bonapartistik rejim hər zaman hükumət gücünü "icrai organi"(mücriyə qüvvəsi)alaninda mərkəzləşdirməyə çalişir,sonrasi "Bonapartistik" rejim "icra organi" vasitəsilə çatişan siniflərin (təbəqələrin) arasinda dəngə (təadül)yaratmaq istəyir,bir birinin saldirisindan amanda qalmayan siniflər mücadələsində "icra organi"nin mərkəzləşdirməsi çox zamanlar bir karizmatik(güclü)karakterin (şəxsiyətin)qüdrət herəminin zirvəsində yer almağila yanaşidir,bu karizmatik karakter bir birilə çatişmada olan siniflərə nisbət,özünü tərəfsiz və b ir həddə qədər özgür göstərməyə çalişir,artirmaliki bu karizmatik karakter qeyd edilən çabalarila hakim qişrin hejemoniyasini (sültəsini) bərpa edib qorumaya çalişir.
"Marks" ve "Engels" in dediginə görə krizlər dönəmində "Bonapartism", modern "kapitalismin" məzhəbi olaraq baş qaldirir.
"Marks" və "Engels"in "Bonanapartism" qonudaki izahlarinin təməli "Lüyi Bonapart" tarixsəl təcrübəsindən bir alintidir.
"Lüyi Bonapart" 1852-1872 yillarinda Fransizda hükümət etdi onun hüküməti gerici kapitalist təbəqəsinin zəfər çalmasi vasitəsilə işə başladi,artirmaliki çağdaş zamnda "Hitler" və ""Musüllini" hükümətləridə Bonapartistik rejimlərdən sanilir.
1970 yillarinda Amerikanin ekiz partiləri (Cümhuriyət və Demokrat Partiləri)birlikdə "mənfəət dəyəri"nin (nerxe sud)nuzul etməsini və başqa bir kriz dönəminin başlanğicini izah etdilər.O zamanin iki qutba bölünmüş dünya şərayiti(Amerika Əmperyalist blok və despotik-burukratik Rusya bloku)və İran adli ərazidə komünizm adila nufuz təhlükəsi imkani habelə Şah rejiminin basqilari,İran adli ərazidə yaşayan xalqlarin devrimci(inqilabi) potensiyalinin düzgüb bir kanalda seyr etməsinə imkan verməyib o zamanin bəzi sol və sağ örgütlərinin yanliş davranişlari ve Xumeyninin devrimi çalmaği sonucunda(xalqin dinsəl duyğularindan tərs yararlanaraq) İran adli ərazidə küçük burjuva sinifdən qalxan ruhaniyət qişri hüküməti ələ geçirib işçi-əkinçi və küçük burjuva siniflərini az-çox əzdi və bu cinayətinə davam edir,gərçəkdən 1979 İran devrim sürəcində kapitalizm və emperyalizm (müvəqqət olaraq) siasal iqtidardan kapitalizmin ekonomik bütünlügünü (komünizm təhklikəsindən)qurtarmaq için vaz geçdi(sərfi nəzər etdi)bu gerici Kapitalist rejim(İran islam Emperyalist rejimi) artiq nizami Faşist bir rejimə çevrilmişdir."XUMEYNİ" bu rejimin Karizmatik karakteriydi(indi "Xaməneyi" bu nəqşi ifa edir)rəhbər zahirdə rejim içrə tarəfsiz bir adamam deyir,ancaq her zaman "İcra organi"ni güclendirir və öz yazdiği yasalarada əməl etmir.nə öz edliyəsini qəbul edir,nə öz yazdiği hatta ana yasasini,Bu nədənlərə görə İran islam hakimiyətini "BONAPARTİSTİK" bir rejim elan edirik.
"İran islam hakimiyəti" özü EMPERYALİST bir hakimiyətdir.
HABSON-HELFERDING-LENIN və BUXARİNin Emperyalizmə ayid dediklərinə görə Emperyalizm bu özəlliklərə malikdir:
1-Tolid(Ürətim) və sərmayənin təmərküzü və buna yanaşi büyük təkəllərin(inhisarlarin) dünya Ekonomisinə müsəllət olmaği.
2-Bank sərmayəsi və sanaye sərmayəsini birləşməsi sonucunda mali bir Oligarşinin doğmaasi.
3-Sərmayə sadir (ihrac) etmənin özəl(xas) rolu.
4-Təkəlci(inhisarci) Kapitalistlər və onlarin birliklərinin təvəssütilə dünyadaki menafeyi(karlari)bölmək.
5-Dünyanin bölgələrini Emperyalistlerin arasinda bölmək.
Unutmayaq ki Emperyalismin nihayətdə dünya ölçusuz gəlişməsini təmsil etmək için savaşdan başqa bir vəsiləsi yoxdur.
Günümüzdə bu emperyalist özəlliklərini İran islam hakimiyətində az-çox görürük,bu özəlliklər yillar bundan öncə bu rejimin cevherində varmiş və get gedə gelişmişdir.
6-İran islam hakimiyəti tolid və sərmayə kontorolu(denətimini)və mərkəzləşdirməsini yerinə yetirir,çeşidli təkəllər yaradir və yaratmaqdadir.petrolun tolidi (ürətimi) və petrolun sərmayəsi bir bütün olaraq ortada görünür,tolid və sərmayənin təmərküzündən başqa,bu rejimdə bir mali oligarşinin vucudu təsbit olunmuşdur,bu mali oligarşi həm önəmli sənaye həmdə bankalari öz sültəsində salamişdir,bu prases o qədər ilərləib ki məsəla bir sira Petrol sənayei və başqa büyük sənayelerdə İran islam hakimiyətinin nizami organlari tarafindan (sipah-e pasdaran)idarə olunur,artirmali ki İranda hatta özəl sektorun(bəxşe xususi,nun) önəmli qollarida devlət elindədir.
7-İran çeşidli ölkələrə (İraq-Suriya-lubnan-Əfğanistan-Venezüela-Tacikistan-Ermənistan-Gürcüstan...)sərmayə sadir edir bu sərmayələrin yatirimi zahirdə əvəzsiz olsada nihayətdə İran adli ölkənin dünyada bir neqaticv güc olmaq yada taninmaq doğrultusunda hərəkət edir.
8-İran devlətinin İraq petroluna əl qoymaği və İraqdan petrol qaçaq etməyi bu rejimin dünya qaynaqlarindan öz payini almaq iştihasini göstərir.
9-İranin İraq,Lubnan,filistin,Əfğanistan,Qafqaz ölkələrinde ve başqa ölkələrdə,əşkar habelə gizli siyasal və nizami müdaxilələri bu rejimin əmperyalizm yönündə hərəkrt etdigini sübut edir,bu nədənlərə dolayi İran islam hakimiyəti Əmperyalist bir hakimiyətdir bu gerici Əmperyalist Avrupa və hatta Amerika Əmperyalistilə orta doğudaki mənfəətləri paylaşmaqvəya öz hissəsini qapmaq amacindadir dünyada habelə onun bölgəsində onun nufuz vəsiləsi radikal islamciliqdir,buna əsasən bu rejimi İran islam Əmperyalizmi adlandiririq.
İran adli ərazidə devrim hangi aşamadadir(mərhələdədir)?
İran adli ərazidə yaşayan xalqlar hələdə öz özgürlüklərini əldə etməyiblər,bu əzilən millətlərin millətçiligi gecikmiş bir burjuva-demokratik ideolojisi olaraq xidmət edər.Bu geçmişdən miras qalmiş və tarixsəl ilərləyiş içində hələdə ulaşilmamiş(təhəqquq tapmamiş)özgürlük haqqi bir hədəfi önünə qoymasi baximindan gerici deyil,nisbi bir qabaqcil rol oynayir.
Bir ulus-devlətin qurulmasi özü sosyalist bir hədəf deyil,buna rağmən tarixsəl açidan iləri bir addim olduğundan ilərici bir hədəfdir.
Dediklərimizə əsasən biz İran adli ölkədə yaşayan bütün əzilmiş xalqlara (öz istəklərindən asili olaraq)özgürlük istəyirik,bu özgürlükdən əlavə İran adli ərazidə yaşayan xalqlar sosyalist devrim aşamasindadirlar(mərhələsindədirlər),artirmaliki hər ölkədə sosyalist devrim o ölkənin ekonomik və toplumsal durumlarini nəzərdə alaraq öz proqramini hayata geçirə bilir,sosyalist devrim bir intiqali proqrama sahib olacaqdir,bu intiqali proqramin detaylari (cüziyati) böylə düşünülmüşdür:
A-Mevcut sinifsal(təbəqati) mədəni,və sinfi təşekkülleri,örgütləri olduqca qorumaq,onlari devrimci örgütlerə dönüşdürməli,Bütün mahallalərdə, iş yerlerində indidən gizli çərdəkləri(həstələri)yaratmaliyiq,bu dayanişma hestelər gələcəkdəki şuralarin eskeleti olacaqdir,bu çərdəklərin (hestələrin) görevi(vəzifəsi) Sosyalizm və özgürlük təbliğindən ibarət olacaqdir.
Kapitalism yixildiğinda, işçilər öz devlətlərini quracaqlar və gərçəkdə öz geçmiş əməklərinin ürünü (məhsulu) olan ürətim (tolid) araçlarina (əbzarlarina)əl qoyaraq ürətimin egeməni (təsellüt sahibi)durumuna yüksələcəklər,böyləcə öz əməklərinin sonuçlarina özləri qərar verə biləcəklər,bu təməl(əsasi) dəgişiklik toplumsal ilişgilərin(rabitələrin)başdan aşaği dəgişməsinin yolunu açacaq nitəlikdədir (keyfiyətdədir),indi bu təməl üzərində işçi sinifinin öz demokrasisi yüksələcəkdir,bu demokrasinin təməl özəlligi (xususiyəti) kapitalizmin demokrasisi kimi təmsili degil,doğrudan olmasidir,tarixsel örnəklər (misallar)göstərməkdədirki işçilər konsey(şura) tipi örgütlənmələr vasitəsilə öz demokratik iqtidarlarini yaratmaqdadirlar.İşçi şuralar işyerlərindən,mahallələrdən başlayaraq ilçə(şəhristan) düzeyinə(səthine),oradan il (ustan) və ülkə düzeyinə uzanib geniş bir örgütlənmə sistemi yaratacağdir,xalq fəqət bəlirli sürələr için öz şura üyələrinin (üzvlərinin) içindən daha üst düzey şuralar için bir sira təmsilcilər seçməyəcək, seçdiklərini istədigi zaman görevdən (vəzifədən)alma yetgisinə(tesirinə) sahib olacağdir,üstəlik fəqət yönətimsəl(hidayət edici)görevlər degil tüm önəmli görevlər seçimlə noqtalanacaq və şuralarda örgütlənmiş ürəticilər istədigində görev sahibləri görevdən alinacağlar.
Önəmli olan,şura sisteminin anayasal(əsasi qanunu olaraq)bir tək parti (hizb) sisteminə dönüşdürülməyəcəgi və partinin bir iqtidar ayğiti(vəsiləsi) halinə gətirilməyəcəgidir.
B-İndi Bir nizami qol yaratmaq və silahlanmaq bizim ən önəmli görevimizdir(vəzifəmizdir),bu nizami qol teorik və peratk məlumat və təcrübələrə sahib olmalıidir.
Biz, AZEBAYCAN ŞURALAR MÜCADELESİ yazarlari olaraq bu iki kanaldan fəaliyətimizi başladiq bizimlə elaqə saxlamaq için bu adresə müstəar adla E-mail göndərin:shuralar@gmail.com
İran islam hakimiyətinin analizi:
İran islam hakimiyəti sistemini analiz etməklə yanaşi qeyd etmək lazimdirki bu rejim "Bonapartistik" rejimlərdən sanilir.
"Bonapartistik" rejim nədir?
"Bonapartistik" rejimlərin bulunma qaynaği,bir toplumsal kriz dönəminin sonucu sanilir.Bonapartistik rejim hər zaman hükumət gücünü "icrai organi"(mücriyə qüvvəsi)alaninda mərkəzləşdirməyə çalişir,sonrasi "Bonapartistik" rejim "icra organi" vasitəsilə çatişan siniflərin (təbəqələrin) arasinda dəngə (təadül)yaratmaq istəyir,bir birinin saldirisindan amanda qalmayan siniflər mücadələsində "icra organi"nin mərkəzləşdirməsi çox zamanlar bir karizmatik(güclü)karakterin (şəxsiyətin)qüdrət herəminin zirvəsində yer almağila yanaşidir,bu karizmatik karakter bir birilə çatişmada olan siniflərə nisbət,özünü tərəfsiz və b ir həddə qədər özgür göstərməyə çalişir,artirmaliki bu karizmatik karakter qeyd edilən çabalarila hakim qişrin hejemoniyasini (sültəsini) bərpa edib qorumaya çalişir.
"Marks" ve "Engels" in dediginə görə krizlər dönəmində "Bonapartism", modern "kapitalismin" məzhəbi olaraq baş qaldirir.
"Marks" və "Engels"in "Bonanapartism" qonudaki izahlarinin təməli "Lüyi Bonapart" tarixsəl təcrübəsindən bir alintidir.
"Lüyi Bonapart" 1852-1872 yillarinda Fransizda hükümət etdi onun hüküməti gerici kapitalist təbəqəsinin zəfər çalmasi vasitəsilə işə başladi,artirmaliki çağdaş zamnda "Hitler" və ""Musüllini" hükümətləridə Bonapartistik rejimlərdən sanilir.
1970 yillarinda Amerikanin ekiz partiləri (Cümhuriyət və Demokrat Partiləri)birlikdə "mənfəət dəyəri"nin (nerxe sud)nuzul etməsini və başqa bir kriz dönəminin başlanğicini izah etdilər.O zamanin iki qutba bölünmüş dünya şərayiti(Amerika Əmperyalist blok və despotik-burukratik Rusya bloku)və İran adli ərazidə komünizm adila nufuz təhlükəsi imkani habelə Şah rejiminin basqilari,İran adli ərazidə yaşayan xalqlarin devrimci(inqilabi) potensiyalinin düzgüb bir kanalda seyr etməsinə imkan verməyib o zamanin bəzi sol və sağ örgütlərinin yanliş davranişlari ve Xumeyninin devrimi çalmaği sonucunda(xalqin dinsəl duyğularindan tərs yararlanaraq) İran adli ərazidə küçük burjuva sinifdən qalxan ruhaniyət qişri hüküməti ələ geçirib işçi-əkinçi və küçük burjuva siniflərini az-çox əzdi və bu cinayətinə davam edir,gərçəkdən 1979 İran devrim sürəcində kapitalizm və emperyalizm (müvəqqət olaraq) siasal iqtidardan kapitalizmin ekonomik bütünlügünü (komünizm təhklikəsindən)qurtarmaq için vaz geçdi(sərfi nəzər etdi)bu gerici Kapitalist rejim(İran islam Emperyalist rejimi) artiq nizami Faşist bir rejimə çevrilmişdir."XUMEYNİ" bu rejimin Karizmatik karakteriydi(indi "Xaməneyi" bu nəqşi ifa edir)rəhbər zahirdə rejim içrə tarəfsiz bir adamam deyir,ancaq her zaman "İcra organi"ni güclendirir və öz yazdiği yasalarada əməl etmir.nə öz edliyəsini qəbul edir,nə öz yazdiği hatta ana yasasini,Bu nədənlərə görə İran islam hakimiyətini "BONAPARTİSTİK" bir rejim elan edirik.
"İran islam hakimiyəti" özü EMPERYALİST bir hakimiyətdir.
HABSON-HELFERDING-LENIN və BUXARİNin Emperyalizmə ayid dediklərinə görə Emperyalizm bu özəlliklərə malikdir:
1-Tolid(Ürətim) və sərmayənin təmərküzü və buna yanaşi büyük təkəllərin(inhisarlarin) dünya Ekonomisinə müsəllət olmaği.
2-Bank sərmayəsi və sanaye sərmayəsini birləşməsi sonucunda mali bir Oligarşinin doğmaasi.
3-Sərmayə sadir (ihrac) etmənin özəl(xas) rolu.
4-Təkəlci(inhisarci) Kapitalistlər və onlarin birliklərinin təvəssütilə dünyadaki menafeyi(karlari)bölmək.
5-Dünyanin bölgələrini Emperyalistlerin arasinda bölmək.
Unutmayaq ki Emperyalismin nihayətdə dünya ölçusuz gəlişməsini təmsil etmək için savaşdan başqa bir vəsiləsi yoxdur.
Günümüzdə bu emperyalist özəlliklərini İran islam hakimiyətində az-çox görürük,bu özəlliklər yillar bundan öncə bu rejimin cevherində varmiş və get gedə gelişmişdir.
6-İran islam hakimiyəti tolid və sərmayə kontorolu(denətimini)və mərkəzləşdirməsini yerinə yetirir,çeşidli təkəllər yaradir və yaratmaqdadir.petrolun tolidi (ürətimi) və petrolun sərmayəsi bir bütün olaraq ortada görünür,tolid və sərmayənin təmərküzündən başqa,bu rejimdə bir mali oligarşinin vucudu təsbit olunmuşdur,bu mali oligarşi həm önəmli sənaye həmdə bankalari öz sültəsində salamişdir,bu prases o qədər ilərləib ki məsəla bir sira Petrol sənayei və başqa büyük sənayelerdə İran islam hakimiyətinin nizami organlari tarafindan (sipah-e pasdaran)idarə olunur,artirmali ki İranda hatta özəl sektorun(bəxşe xususi,nun) önəmli qollarida devlət elindədir.
7-İran çeşidli ölkələrə (İraq-Suriya-lubnan-Əfğanistan-Venezüela-Tacikistan-Ermənistan-Gürcüstan...)sərmayə sadir edir bu sərmayələrin yatirimi zahirdə əvəzsiz olsada nihayətdə İran adli ölkənin dünyada bir neqaticv güc olmaq yada taninmaq doğrultusunda hərəkət edir.
8-İran devlətinin İraq petroluna əl qoymaği və İraqdan petrol qaçaq etməyi bu rejimin dünya qaynaqlarindan öz payini almaq iştihasini göstərir.
9-İranin İraq,Lubnan,filistin,Əfğanistan,Qafqaz ölkələrinde ve başqa ölkələrdə,əşkar habelə gizli siyasal və nizami müdaxilələri bu rejimin əmperyalizm yönündə hərəkrt etdigini sübut edir,bu nədənlərə dolayi İran islam hakimiyəti Əmperyalist bir hakimiyətdir bu gerici Əmperyalist Avrupa və hatta Amerika Əmperyalistilə orta doğudaki mənfəətləri paylaşmaqvəya öz hissəsini qapmaq amacindadir dünyada habelə onun bölgəsində onun nufuz vəsiləsi radikal islamciliqdir,buna əsasən bu rejimi İran islam Əmperyalizmi adlandiririq.
İran adli ərazidə devrim hangi aşamadadir(mərhələdədir)?
İran adli ərazidə yaşayan xalqlar hələdə öz özgürlüklərini əldə etməyiblər,bu əzilən millətlərin millətçiligi gecikmiş bir burjuva-demokratik ideolojisi olaraq xidmət edər.Bu geçmişdən miras qalmiş və tarixsəl ilərləyiş içində hələdə ulaşilmamiş(təhəqquq tapmamiş)özgürlük haqqi bir hədəfi önünə qoymasi baximindan gerici deyil,nisbi bir qabaqcil rol oynayir.
Bir ulus-devlətin qurulmasi özü sosyalist bir hədəf deyil,buna rağmən tarixsəl açidan iləri bir addim olduğundan ilərici bir hədəfdir.
Dediklərimizə əsasən biz İran adli ölkədə yaşayan bütün əzilmiş xalqlara (öz istəklərindən asili olaraq)özgürlük istəyirik,bu özgürlükdən əlavə İran adli ərazidə yaşayan xalqlar sosyalist devrim aşamasindadirlar(mərhələsindədirlər),artirmaliki hər ölkədə sosyalist devrim o ölkənin ekonomik və toplumsal durumlarini nəzərdə alaraq öz proqramini hayata geçirə bilir,sosyalist devrim bir intiqali proqrama sahib olacaqdir,bu intiqali proqramin detaylari (cüziyati) böylə düşünülmüşdür:
A-Mevcut sinifsal(təbəqati) mədəni,və sinfi təşekkülleri,örgütləri olduqca qorumaq,onlari devrimci örgütlerə dönüşdürməli,Bütün mahallalərdə, iş yerlerində indidən gizli çərdəkləri(həstələri)yaratmaliyiq,bu dayanişma hestelər gələcəkdəki şuralarin eskeleti olacaqdir,bu çərdəklərin (hestələrin) görevi(vəzifəsi) Sosyalizm və özgürlük təbliğindən ibarət olacaqdir.
Kapitalism yixildiğinda, işçilər öz devlətlərini quracaqlar və gərçəkdə öz geçmiş əməklərinin ürünü (məhsulu) olan ürətim (tolid) araçlarina (əbzarlarina)əl qoyaraq ürətimin egeməni (təsellüt sahibi)durumuna yüksələcəklər,böyləcə öz əməklərinin sonuçlarina özləri qərar verə biləcəklər,bu təməl(əsasi) dəgişiklik toplumsal ilişgilərin(rabitələrin)başdan aşaği dəgişməsinin yolunu açacaq nitəlikdədir (keyfiyətdədir),indi bu təməl üzərində işçi sinifinin öz demokrasisi yüksələcəkdir,bu demokrasinin təməl özəlligi (xususiyəti) kapitalizmin demokrasisi kimi təmsili degil,doğrudan olmasidir,tarixsel örnəklər (misallar)göstərməkdədirki işçilər konsey(şura) tipi örgütlənmələr vasitəsilə öz demokratik iqtidarlarini yaratmaqdadirlar.İşçi şuralar işyerlərindən,mahallələrdən başlayaraq ilçə(şəhristan) düzeyinə(səthine),oradan il (ustan) və ülkə düzeyinə uzanib geniş bir örgütlənmə sistemi yaratacağdir,xalq fəqət bəlirli sürələr için öz şura üyələrinin (üzvlərinin) içindən daha üst düzey şuralar için bir sira təmsilcilər seçməyəcək, seçdiklərini istədigi zaman görevdən (vəzifədən)alma yetgisinə(tesirinə) sahib olacağdir,üstəlik fəqət yönətimsəl(hidayət edici)görevlər degil tüm önəmli görevlər seçimlə noqtalanacaq və şuralarda örgütlənmiş ürəticilər istədigində görev sahibləri görevdən alinacağlar.
Önəmli olan,şura sisteminin anayasal(əsasi qanunu olaraq)bir tək parti (hizb) sisteminə dönüşdürülməyəcəgi və partinin bir iqtidar ayğiti(vəsiləsi) halinə gətirilməyəcəgidir.
B-İndi Bir nizami qol yaratmaq və silahlanmaq bizim ən önəmli görevimizdir(vəzifəmizdir),bu nizami qol teorik və peratk məlumat və təcrübələrə sahib olmalıidir.
Biz, AZEBAYCAN ŞURALAR MÜCADELESİ yazarlari olaraq bu iki kanaldan fəaliyətimizi başladiq bizimlə elaqə saxlamaq için bu adresə müstəar adla E-mail göndərin:shuralar@gmail.com
Subscribe to:
Posts (Atom)